Assalamualaikum & hye . Welcome peeps to my not so blog.I am; my name is athirah, age 18teen, just a plain jane , a normal girl who want to start a new life. This blog purpose is to share my opinion & experience* walaupon hidup setahun jagung . haha . that's all . thanks for reading my not so blog. i am so appreciate it.

Sunday, May 5, 2013

hanya pesanan...

Assalamualaikum , di sini saya ingin memohon maaf jika ada sesiaps yang tersinggung terhadap post saya yg sblum ni . Niat di hati saya hanya ingin memberitahu & menceritakan pengalaman.. saya tahu saya hanya lah setahun jagung , ap lah sangat ilmu yg saya boleh kongsikan & comment .. 
Bagi saya , yang menulis post "Distance" hanyalah untuk memperingati diri saya yang mudah  alpa dgn duniawi ..sehinggakan melakukan kesalahan  yg berulang kali .. dan entry itu utk saling memperingati antara sesama muslim ... tak salah untuk punyai persaan suka ataupon sayang , tp jgn lah semua tu melebihi kasih sayang kepada Allah , Rasul & ibu bapa kita sendiri..
Saya menulis post sebegitu rupa untuk senentiasa memperingati diri dan rakan2..kerana saya tak  nak org lain melakukan nya..supaya dirinya tidak mnyesal kelak ...
Akhir sekali , saya memohon maaf sekali lagi .. saya hanyalah manusia biasa yang sering melakukan kesalahan & tidak sempurna.. nasihat saya ,  tggulah jodoh yang Allah telah tetapkan utk kita & jaga lah perhubungan antara bukan mahram selagi belum punyai hubungan yang sah ..
Bukan senang nak berubah & bukan susah nak terpesong...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive